Pravidla objednávání pacientů k vyšetření a terapii.

Tento materiál je vyvěšen v čekárně Psychosociálního centra a řídí se jím režim objednávání  pacientů k vyšetření u lékařů a psychologů centra.

 

Vážená paní, vážená slečno, vážený pane,

předkládáme Vám „Pravidla objednávání pacientů k vyšetření a terapii“.  Vytvořili jsme níže popsaný objednací systém proto, abychom zkvalitnili organizaci našich zdravotnických služeb. Chceme především omezit dlouhé čekání v často přeplněné čekárně, které je nepříjemné jak pro pacienty, tak i pro nás, kteří pak pracujeme v časové tísni a pod psychickým tlakem.  Níže popsaná pravidla mohou někomu znít příliš striktně, my však věříme, že v konečném důsledku ušetří Váš čas a zlepší podmínky pro péči, kterou Vám poskytujeme. Máme zájem na tom, abyste se v našem zařízení cítili příjemně, a chceme pro to udělat maximum. Prosíme Vás proto, abyste se snažili níže popsaná pravidla dodržovat, a i my slibujeme, že se budeme snažit o totéž.

                                                        Prim. MUDr. Juraj Rektor za kolektiv Psychosociálního centra

Pravidla:

  • Objednávání pacientů organizují zdravotní sestry centra.
  • Pacienti jsou objednávání na konkrétní den a čas.
  • Objednaný pacient má přednost před neobjednaným.
  • Absolutní přednost mají akutní a krizové stavy – tj. přednost i před objednanými pacienty. Řešení nenadálé situace (např. vyšetření pro nemocnici) může způsobit posun v časovém harmonogramu.
  • Nedodrží-li pacient čas objednání, ztrácí právo na přednostní pořadí, budeme se však snažit vyšetřit jej dle možností ještě týž den.
  • I neobjednaný pacient může být v den, kdy se dostaví, vyšetřen, bude-li však respektována přednost objednaných pacientů a bude-li to v časových možnostech lékařů.;
  • Recept bez vyšetření lékařem je vydáván jen ve výjimečných a odůvodněných případech. Lékař by zásadně neměl vydat recept, aniž pacienta vyšetří.
  • Nemůže-li pacient dodržet termín objednání, měl by to včas osobně nebo telefonicky oznámit zdravotním sestrám a zároveň se u nich přeobjednat.
  • Naše práce a především práce psychologů je striktně vázaná na čas. Nepřijde-li klient na objednané vyšetření či terapii, dochází k neuhrazeným prostojům. Proto u opakovaného nedodržení termínu objednání k psychologovi bude uhrazení prostoje klientem podmínkou pokračování vyšetření či terapie.

 

Doporučení:

  • objednejte či přeobjednejte se  včas - nejlépe  1-2 týdny předem. Počítejte s tím, že termíny kontrol jsou v nejbližším období obsazeny!
  • předejděte situacím, kdy se dostáváte do časové tísně  kvůli nedostatku léků. Včas si je spočítejte a objednejte se pak s dostatečným předstihem
  • v dnešní době komunikací je snadné nás informovat  o zpoždění či nemožnosti dodržet termín. Zabráníte tak zbytečným  prostojům a my můžeme vyšetřit místo vás  jiného pacienta..
  • Prosíme, nevolejte nám v době konání provozní porady týmu ve čtvrtek mezi 12-14 hodinou. V té době je uzavřena i čekárna centra.

Kontakty:

Telef:  581209622, 581204720, 581204438, 736750308

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kontakty

Přerov
Psychosociální centrum
nám. Přerovského povstání 1
750 01 Přerov
tel.: 581 209 622
tel.: 581 204 437
mobil: 736 750 308

Lipník n. Bečvou
Psychosociální centrum
Osecká 309
Hrnčířská 15
tel.: 731 417 356

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2013 Psychosociální centrum. Všechna práva vyhrazena

MAPA STRÁNEK